Sidor

lördag 25 juli 2015

LJN: The Unbecoming of Mara Dyer


2015 har inte levt upp till termen ”ett bra läsår” för min del. Lässvackor, plugg, brist på motivation och inspiration har lett till mycket lite läsande för min del, och hittills är jag uppe i det (för mig väldigt ringa) antalet 19 böcker. 20, snart. Hur eller hur har jag, efter en del grubblande och lite ångest över min dalande läsning, kommit fram till att jag hellre ser kvalitet snarare än kvantitet i läsningen, något som känns bra. Och 2015 kan visst bli ett bra läsår, i alla fall från och med nu.

För tillfället håller jag på att avsluta den tredje boken Voyager, i Outlander-serien (mer om den i ett annat inlägg), och jag tänker således påbörja YA-boken The Unbecoming of Mara Dyer. Ska bli spännande att se om boken är lika bra som jag fått höra och läst. Vad läser ni just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!