Sidor

tisdag 3 juni 2014

TBR LISTA

Min TBR-hög växer konstant, och trots att jag försöker att inte låna hem en massa böcker när jag är på bibblan, funkar det inte riktigt (det finns för många bra böcker, helt enkelt)... Istället har jag, under loppet av en vecka, lyckats gå från fyra böcker att läsa till tolv - både köpta och lånade.

Utöver det finns det en del hyllvärmare att ta tag i, det är dock alltid roligt när bokhyllan växer, och när man är på humör för att läsa, och inte tvärt om. Ska passa på nu när det är lite lugnare i skolan, och sommaren/sommarlovet närmar sig med stormsteg!

Böckerna är:

Stad av glas - Cassandra Clare
Attatchments +eng - Rainbow Rowell
Dikter och prosa 1954-2004 - Tomas Tranströmer
Frukost på Tiffany’s - Truman Capote
Flyga drake - Khaled Hosseini
Drömtjuvarna - Maggie Stiefvater
Berättelsen om Pi - Yann Martel
Magikerna - Lev Grossman
Egenmäktigt förfarande - en roman om kärlek - Lena Andersson
Fifty shades freed +eng - E L James
Just one year +eng - Gayle Forman
Love is a number +eng - Lee Monroe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!