Sidor

torsdag 1 maj 2014

Vad har jag läst i april?


Antal lästa böcker: 5 st: Allegiant +eng, Prodigy, Den nya människan, Fangirl +eng, Livet efter dig

Bästa bok: Det finns inget bättre - sett till läsning och böcker, åtminstone - än att under en hel månad bara få läsa bra böcker, som nu i april. Trots det var Allegiant den bästa bok jag läst i april, ja, till och med en utav de absolut bästa hittills under 2014 - vilka känslor den boken väckte, och som jag grät. Här kan ni läsa mer om Allegiant.

Böcker lästa på engelska: 2 st: Allegiant och Fangirl, båda två fantastiska och riktigt bra böcker, om än i helt olika genre.

Klassiker: Det har varit tomt på klassiker-fronten i april, för tillfället håller jag dock på att läsa Möss och Människor av John Steinbeck.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!