Sidor

söndag 27 april 2014

TFIOS soundtrack

Många filmer, oavsett genre, brukar ha riktigt bra soundtrack och scores - det vill säga, bra låtlistor och fin filmmusik. Nyligen släpptes listan till The fault in our stars soundtrack, och trots att jag inte hört någon av låtarna än - förutom All I want med Kodaline, en alldeles underbar låt - tycker jag att det verkar riktigt lovande. De jag ser fram emot mest är markerade med fet stil.

  1. All of the stars - Ed Sheeran
  2. Simple as this - Jake Bugg
  3. Let me in - Grouplove
  4. Best shot - Birdy & James Young
  5. All I want - Kodaline
  6. Long way down - Tom Odell
  7. Boom clap - Charlie XCX
  8. While I'm alive - STRFKR
  9. Oblivion - Indians
  10. Strange things happens - The radio dept
  11. Bombfallarella - Afasi & Filthy
  12. Without Word - Ray Lamontagne
  13. Not about angels - Birdy
  14. No one ever loved - Lykke Li
  15. Wait - M83
  16. Tee shirt - Birdy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!