Sidor

måndag 21 april 2014

Bloglovin' och Goodreads




Dagen har, bland mycket, ägnats åt att återupprätta mitt Goodreads konto samt skaffa Bloglovin'.
Jag har haft förstnämnda tidigare, men valde för ett tag sedan att ta bort det då jag var relativt inaktiv och inte använde det, något jag dock ämnar ändra på. Bloglovin', tillsammans med Blogkeen, är en app och site jag hört talas om tidigare men - av någon anledning - aldrig skaffat. Numera är jag alltså återupprättad användare av Goodreads, och är ni också medlemmar där är det bara att lämna en kommentar eller klicka på länken i sidomenyn till höger.
Tycker även att ni ska följa min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!