Sidor

fredag 1 november 2013

Vad har jag läst i oktober?

Antal lästa böcker: 7 st: Himlen börjar här, Insurgent, Den femte vågen, Francesca, Severed heads broken hearts +eng, Konsten att vara kvinna, Jag är ju så jävla easy going.

Bästa bok: Hur mycket jag än pratar om Divergent och dess uppföljare, Insurgent, tycks jag inte kunna släppa de - något som bevisar hur fantastiskt bra Veronica Roths dystopiska trilogi faktiskt är. Vidare är Insurgent alltså den bästa bok jag läst under oktober, och ni kan läsa mer om serien här, en recension dyker säkerligen upp inom en snar framtid.
Trots det vill jag påpeka att alla böcker jag läst den senaste månaden varit otroligt bra, inte att förglömma med andra ord!

Svenska böcker: Jag är ju så jävla easy going.

Böcker lästa på engelska: Severed heads, broken hearts som jag köpte när jag var i London för några veckor sedan.

Läsa i november: THG: Catching Fire +eng, Requiem +eng, Kodnamn Verity, Gul utanpå, Låt vargarna komma, Beautiful Creatures 2, House of night: Hidden +eng med flera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!