Sidor

onsdag 9 oktober 2013

Vad har jag läst i september?

Antal lästa böcker: 4 st: Ädelstenstrilogin - Smaragdgrön, Boken om Joe, Vi måste sluta ses på det här sättet, Aldrig släppa taget.

Bästa bok: Liksom varje månadssummering har jag en aning svårt att bestämma vilken bok jag upplevt var bäst, då jag vanligtvis brukar jag gilla de allra flesta böcker jag läser. September var inget undantag, ska jag säga en favorit så var det dock Smaragdgrön.
Smaragdgrön är den tredje och avslutande delen i Ädelstenstrilogin, och för er som inte läst Kerstin Giers böcker innan, kan jag varmt rekommendera de. Recension finner ni här.

Svenska böcker: Vi måste sluta ses på det här sättet.

Böcker lästa på engelska: Inga...

Läsa i oktober: Den femte vågen, Två eller tre saker jag glömde berätta för dig, Jag är ju så jävla easy going, Låt vargarna komma, Reqiuem +eng, Severed heads and broken hearts +eng, Francesca, Gul utanpå, Magikerna, med flera.

Notis: Jag har haft ett mindre uppehåll från bloggen de senaste två veckorna på grund av resor och mycket i skolan - fortsättningsvis kommer jag ha en del att göra, trots det ämnar jag försöka skriva så ofta och regelbundet jag kan. Till höstlovet är jag dock (senast) tillbaka som vanligt igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!