Sidor

lördag 7 september 2013

John Green på inspelningen av The fault in our stars


För någon vecka sedan laddade John Green upp följande (se ovan) klipp på Youtube-kanalen"Vlogbrothers", som han driver tillsammans med sin bror Hank. Vloggen - alltså videobloggen - uppdateras kontinuerligt och handlar om i stort sett allting, de allra vanligaste ämnena är dock oftast relaterat till böcker eller att skriva. Hur eller hur befinner sig John just nu på filminspelningen av The fault in our stars, och här får man alltså följa honom på plats - själv kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag faktiskt vill se en utav mina absoluta favoritböcker bli film, ibland förblir en bok samt dess karaktärer trots allt bäst orörda. Spännande ska det onekligen bli i alla fall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!