Sidor

fredag 27 september 2013

3 x Gilla böcker

Under veckan som gått har jag varit i både Stockholm och på Bokmässan i Göteborg, två riktigt spännande och roliga upplevelser som jag sett fram emot länge.
Medan jag i huvudstaden (bland mycket annat) gick på stadsvandring i Gamla stan, ägnades gårdagen till att strosa omkring bland alla montrar, lyssna på intervjuer och träffa författare - och med mig hem fick jag tre böcker från Gilla Förlag.

Jag är ju så jävla easy going är författarinnan Jenny Jägerfelds tredje roman, och tillsammans med Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäcks Vi måste sluta ses på det här sättet (mer om boken här) en del utav Gillas höstutgivning. Båda böckerna fick jag signerade, och jag pratade även en del med Jenny. Himlen börjar här - å andra sidan - är en favorit sedan länge, och därmed även en bok jag längtat efter att ha i bokhyllan.

Personligen har jag bara besökt Bokmässan en gång tidigare, och det för ett antal år sedan, att åka dit igen var därför något jag sett fram emot länge och trots att jag endast var där över dagen, var det kul att få uppleva det igen - förhoppningsvis befinner jag mig där nästa år igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!