Sidor

torsdag 29 augusti 2013

Boktjuven och Vampire Academy trailerna!





Som jag skrev om i det här inlägget håller både Vampire Academy-serien, samt Boktjuven på att filmatiseras just nu, och äntligen finns trailerna ute!
Filmerna har premiär i januari och februari nästkommande år, och trots att de båda böckerna går under två helt olika genrer - Young Adult och Paranormal Romance (Vampire Academy), samt historia och mer allmän skönlitteratur för vuxna/unga vuxna (Boktjuven) - är de likväl riktigt bra, och rekommenderas starkt. Mina egna förväntningar på filmerna är höga, och visst är det lätt att bli besviken när en bok du gillar inte alls blir som du tänkt dig på film, dock verkar trailerna riktigt lovande och jag väntar ivrigt på att de ska ha premiär! 

2 kommentarer:

  1. Åh, vad jag inte hängt med, älskade ju verkligen Boktjuven, men hade ingen aning om att den filmatiseras! Ser verkligen framemot när filmen kommer ut, kommer bli en fullspäckad bio-vinter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst blir det - en hel massa filmer har ju premiär de kommande kvartalen! :)

      Radera

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!